Ir al contenido
Ebo Gestión de Formación Bonificada
  • ¿Vas a impartir
    formación?
  • ¿Vas a recibir
    formación?
  • Preguntas
    frecuentes

  • Calculadora

  • Blog

  • Pagos

  • Contacto
  • ¿Vas a impartir
    formación?
  • ¿Vas a recibir
    formación?
  • Preguntas
    frecuentes

  • Calculadora

  • Blog

  • Pagos

  • Contacto
  • ¿Vas a impartir formación?
  • ¿Vas a recibir formación?
  • Preguntas frecuentes
  •   Calculadora
  •   Blog
  •   Pagos
  •   Contacto
  • ¿Vas a impartir formación?
  • ¿Vas a recibir formación?
  • Preguntas frecuentes
  •   Calculadora
  •   Blog
  •   Pagos
  •   Contacto

Inicio » Recibir formación bonificada » Alta curso

Alta de un nuevo curso

  • AVISO: Todos los datos que figuran en este formulario son necesarios para la correcta gestión de la bonificación y nos serán solicitados por Fundae en la comunicación de la formación.
    Rogamos se cumplimente íntegramente la ficha conforme a los datos solicitados.
  • DATOS INICIALES
  • Suelta archivos aquí o
    Tamaño máximo de archivo: 2 MB.
    • Suelta archivos aquí o
      Tamaño máximo de archivo: 2 MB.
      • No incluir ni funcionarios, ni autónomos

      • DATOS FORMACIÓN
      • Si la formación se imparte en 2 ejercicios, será necesario cumplimentar un formulario distinto para cada año, NO MEZCLAR DATOS de un ejercicio con el otro, NI HACER TOTALES de ambos ejercicios, todo debe estar desglosado por años.
      • DD barra MM barra AAAA
      • DD barra MM barra AAAA
      • Cumplimentar el horario detallado, especificando el horario de mañana, de tarde o de noche y si tiene descansos
      • La falta de cumplimentación, requiere su facilitación antes del comienzo de la formación.
      • Si fuese necesario para entrar a la videoconferencia
      • Si fuese necesario para entrar a la videoconferencia
      • Nombre y ApellidosTeléfono
        Que pudiera ayudar al inspector de Fundae a entrar en la videoconferencia.
      • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidas 
      • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidas 
      • DD barra MM barra AAAA
      • DD barra MM barra AAAA
      • Suelta archivos aquí o
        Tamaño máximo de archivo: 20 MB.
        • Detallado si es de mañana y de tarde
        • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidas 
        • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidas 
        • DD barra MM barra AAAA
        • DD barra MM barra AAAA
        • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidasFigura (formador / dinamizador) 
        • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidasFigura (formador / dinamizador) 
        • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidasFigura (formador / dinamizador) 
        • NIF / NIE / PasaporteNombre y ApellidosTeléfonoEmailNº horas impartidasFigura (formador / dinamizador) 
        • Es la entidad que gestiona la formación en la plataforma, no necesariamente el propietario de la misma
        • DATOS EMPRESA BONIFICADA
        • DATOS DEL CENTRO DE FORMACIÓN
        • Escriba el código que le asignaron al registrarse en Fundae

          Preferentemente enviar PDF sacado de la inscripción en Fundae
        • Escriba el código que le asignaron al registrarse en Fundae
          Preferentemente enviar PDF sacado de la inscripción en Fundae
        • Suelta archivos aquí o
          Tamaño máximo de archivo: 20 MB.
          • Suelta archivos aquí o
            Tamaño máximo de archivo: 20 MB.
            • Ver listado de los códigos del SEPE
            • OBSERVACIONES
            • No olvide cumplimentar un nuevo formulario, con los datos de la formación del siguiente ejercicio.
            Ebo Gestión de Formación Bonificada

            VÍAS DE COMUNICACIÓN

            • Avd. del Olivar, 15. 28890. Loeches (Madrid)
            • 91 032 74 19
            • 91 290 75 22
            • se.noitsegobe@senoicacifinob

            NAVEGACIÓN

            • Quienes somos
            • Alta curso
            • Preguntas frecuentes
            • Pasarela de pago
            • Mi cuenta

            CANALES SOCIALES

            Linkedin Facebook-square Twitter Instagram
            Cumplimiento normativo RGPD
            Fundación Estatal

            © 2024 Ebo Gestión de Formación Bonificada, S.L.

            • Aviso legal
            • Política de privacidad
            • Política de cookies
            • Condiciones generales de compra
            • Declaración de accesibilidad
            Fondos europeos

            Consultoría en desarrollo web

            Administrar consentimiento de cookies

            Utilizamos cookies propias y de terceros para seguimiento anonimizado de visitas y muestra de publicidad relevante.

            Funcional Siempre activo
            El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
            Preferencias
            El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
            Estadísticas
            El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
            Marketing
            El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
            Administrar opciones Gestionar los servicios Gestionar {vendor_count} proveedores Leer más sobre estos propósitos
            Ver preferencias
            {title} {title} {title}
            Accesibilidad
            Modos de accesibilidad
            Modo seguro de epilepsia
            Humedece el color y elimina los parpadeos.
            Este modo permite a las personas con epilepsia utilizar el sitio web de forma segura al eliminar el riesgo de convulsiones que resultan de las animaciones intermitentes o parpadeantes y las combinaciones de colores arriesgadas.
            Modo para personas con discapacidad visual
            Mejora las imágenes del sitio web.
            Este modo ajusta el sitio web para la comodidad de los usuarios con discapacidades visuales, como visión degradada, visión de túnel, cataratas, glaucoma y otras.
            Modo de discapacidad cognitiva
            Ayuda a concentrarse en contenido específico.
            Este modo brinda diferentes opciones de asistencia para ayudar a los usuarios con deficiencias cognitivas, como dislexia, autismo, CVA y otras, a concentrarse más fácilmente en los elementos esenciales del sitio web.
            Modo compatible con TDAH
            Reduce las distracciones y mejora el enfoque.
            Este modo ayuda a los usuarios con TDAH y trastornos del desarrollo neurológico a leer, navegar y concentrarse en los elementos principales del sitio web con mayor facilidad, al tiempo que reduce significativamente las distracciones.
            Modo de ceguera
            Permite usar el sitio con su lector de pantalla
            Este modo configura el sitio web para que sea compatible con lectores de pantalla como JAWS, NVDA, VoiceOver y TalkBack. Un lector de pantalla es un software para usuarios ciegos que se instala en una computadora y un teléfono inteligente, y los sitios web deben ser compatibles con él.
            Diccionario en línea
              Experiencia legible
              Escalado de contenido
              Por defecto
              Lupa de texto
              Fuente legible
              Apto para dislexia
              Destacar títulos
              Destacar enlaces
              Tamaño de fuente
              Por defecto
              Altura de la línea
              Por defecto
              Espaciado de letras
              Por defecto
              Alineado a la izquierda
              Centro alineado
              Alineado a la derecha
              Experiencia visualmente agradable
              Contraste oscuro
              Contraste de luz
              Monocromo
              Alto contraste
              Alta saturación
              Baja saturación
              Ajustar colores de texto
              Ajustar los colores del título
              Ajustar los colores de fondo
              Orientación Fácil
              Silenciar sonidos
              Ocultar imágenes
              Ocultar emoji
              Guía de lectura
              Detener animaciones
              Máscara de lectura
              Resaltar pasar el cursor
              Resalte el enfoque
              Gran cursor oscuro
              Cursor de luz grande
              Lectura cognitiva
              Teclado virtual
              Teclas de navegación
              Navegación por voz

              Formación Bonificada con Fundae - Ebo Gestión Declaración de accesibilidad

              Accessibility Statement

              • ebogestion.es
              • 18 julio, 2025

              Compliance status

              We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

              To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

              This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

              Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

              If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

              Screen-reader and keyboard navigation

              Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

              1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

                These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

              2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.

                Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

              Disability profiles supported in our website

              • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
              • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
              • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
              • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
              • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
              • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

              Additional UI, design, and readability adjustments

              1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
              2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over seven different coloring options.
              3. Animations – person with epilepsy can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
              4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
              5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
              6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
              7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

              Browser and assistive technology compatibility

              We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).

              Notes, comments, and feedback

              Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to